Pytania i odpowiedzi
- Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?
Nie, nie ma konieczności zakładania konta aby móc złożyć zamówienie, jednak założenie konta Biznes daje dodatkowe korzyści.
Sprawdź korzyści konta Biznes
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Zamówienie można odebrać w siedzibie naszej firmy: POLIMET S. Kij spółka jawna, ul. Grażyńskiego 74, 43-300 Bielsko-Biała w godzinach 7.30-15.30
- Czy mogę dokonać zakupy przez email lub telefon?
Zamówienie może być złożone mailowo natomiast nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.
- Towar który mnie interesuje nie jest dostępny na magazynie, czy to oznacza że nie mogę dokonać zakupu?
Możesz, jednak realizacja takiego zamówienia nastąpi dopiero w momencie gdy towar znajdzie się w naszym magazynie – dotyczy to towarów ze statusem „chwilowy brak w magazynie”.
Towary o statusie „towar dostępny na zamówienie” możesz zamówić tylko posiadając konto Biznes.
Jeśli zależy Ci na określeniu dostępności tego towaru prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
- Nie znalazłem w sklepie towaru który mnie interesuje, czy możecie pomóc coś w tej sytuacji?
Oczywiście. Jeśli nie znalazłeś towaru w naszym sklepie internetowym to nie znaczy, że nie posiadamy go w naszej ofercie. W takiej sytuacji zachęcamy do przesłania zapytania do naszego działu ofertowania.