Biuro Obsługi Zamówień 33 497 77 77 lub sklep@polimet.com.pl

Koszyk

Pytania i odpowiedzi

 

  • Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, nie ma konieczności zakładania konta aby móc złożyć zamówienie, jednak założenie konta Biznes daje dodatkowe korzyści.

Sprawdź korzyści konta Biznes
  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Zamówienie można odebrać w siedzibie naszej firmy: POLIMET S. Kij spółka jawna, ul. Grażyńskiego 74, 43-300 Bielsko-Biała w godzinach 7.30-15.30

  • Czy mogę dokonać zakupy przez email lub telefon?

Zamówienie może być złożone mailowo natomiast nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.

  • Towar który mnie interesuje nie jest dostępny na magazynie, czy to oznacza że nie mogę dokonać zakupu?

Możesz, jednak realizacja takiego zamówienia nastąpi dopiero w momencie gdy towar znajdzie się w naszym magazynie – dotyczy to towarów ze statusem „chwilowy brak w magazynie”.

Towary o statusie „towar dostępny na zamówienie” możesz zamówić tylko posiadając konto Biznes.

Jeśli zależy Ci na określeniu dostępności tego towaru prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.

  • Nie znalazłem w sklepie towaru który mnie interesuje, czy możecie pomóc coś w tej sytuacji?

Oczywiście. Jeśli nie znalazłeś towaru w naszym sklepie internetowym to nie znaczy, że nie posiadamy go w naszej ofercie. W takiej sytuacji zachęcamy do przesłania zapytania do naszego działu ofertowania.